
JAK BYĆ GŁOWĄ, A NIE OGONEM MARKETINGU ONLINE
Warsztaty dla branży ślubnej
Na warsztatach dowiesz się jak tworzyć kampanie reklamowe z uwzględnieniem specyfiki branży ślubnej. Dowiesz się jak wykorzystać zasoby, którymi dysponujesz lub i musisz zrobić, aby odnosić lepsze efekty w promowaniu swoich usług.
Warsztaty poświęcone są reklamie na Facebooku i Instagramie. Plan warsztatów znajdziesz poniżej.
Warsztaty odbywają się w małej grupie - max 6 osób i trwa 7 godzin z przerwą obiadową. Na warsztatach Ty pracujesz nad swoimi reklamami, a teoria to tylko mały wstęp.
Aktualnie warsztaty nie odbywają się w formie stacjonarnej.
Jeśli interesuje Cię szkolenie online w formie spotkania 1:1, to zadzwoń lub napisz do mnie.
Co udało mi się osiągnąć dzięki działaniom reklamowym w 2019 roku
- 17-krotny zwrot z inwestycji w reklamę na FB
- ponad 40 podpisanych umów z klientami
- 501 zapytań przez www
- 402 unikalne kontakty na FB
Najważniejsze rzeczy, których nauczysz się na warsztatach
- Nauczysz się tworzyć reklamy, dzięki którym tanio dotrzesz do potencjalnej grupy odbiorców
- Nauczysz się obniżać koszty reklamy, która kieruje odbiorców na Twoją stronę
- Nauczysz się tworzyć reklamy, które generują zapytania
- Nauczysz się jak korzystać z remarketingu i kierować reklamy do tych odbiorców, którzy byli na Twojej stronie www, profilu na IG i FB
Plan warsztatów
Facebook & Instagram Ads
Jak działa reklama na Facebooku i Instagramie
Niezależnie od branży, ważne jest to aby zrozumieć mechanizm działania reklam na Facebooku i Instagramie. To pozwala tworzyć skuteczniejsze i tańsze reklamy.
Który cel reklamowy wybrać w trakcie tworzenia reklamy na Facebooku
Menedżer reklam zawiera wiele opcji, ale nie wszystkie są równie skuteczne w branży ślubnej. Działania należy także dostosować do grupy odbiorców i budżetu. Dużo czasu poświęcimy celom “aktywność, ruch i wiadomość”.
Do kogo kierować reklamy (tworzenie grup docelowych)
Właściwie dobrana grupa docelowa, to jedna ze składowych udanej kampanii reklamowej.
Jak stworzyć atrakcyjną kreację reklamową
To co wyświetlamy naszym potencjalnym klientom jest bardzo ważne. Od tego zależy czy ktoś wyświetli treść naszej oferty i czy napisze do nas w sprawie współpracy.
Remarketing (Pixel Facebooka oraz grupy niestandardowe)
Do kogo możemy ponownie kierować reklamy i dlaczego warto to robić.
Strategie reklamowe
Jak opracować własną strategię reklamową opartą o docieranie do nowych klientów oraz remarketing.
Po wstępie teoretycznym zabierzemy się za tworzenie kampanii reklamowych i temu poświęcimy najwięcej czasu
Każdy z uczestników uruchomi kampanię reklamową z wykorzystaniem opcji dopasowanych do zasobów, którymi dysponuje.
Dodatkowo
Poświęcimy kilka chwil stronom www i optymalizacji pod kątem pozyskiwania zapytań
Przyjrzymy się e-mail marketingowi (nie mówię tu o nachalnym wysyłaniu setek maili, a o systematycznym dostarczaniu wartościowych informacji). U mnie funkcjonuje to jako narzędzie wspierające kontakt z klientem.