JAK BYĆ GŁOWĄ, A NIE OGONEM MARKETINGU ONLINE

Warsztaty dla branży ślubnej

Na warsztatach dowiesz się jak tworzyć kampanie reklamowe z uwzględnieniem specyfiki branży ślubnej. Dowiesz się jak wykorzystać zasoby, którymi dysponujesz lub i musisz zrobić, aby odnosić lepsze efekty w promowaniu swoich usług.

Warsztaty poświęcone są reklamie na Facebooku i Instagramie. Plan warsztatów znajdziesz poniżej.

Warsztaty odbywają się w małej grupie - max 6 osób i trwa 7 godzin z przerwą obiadową. Na warsztatach Ty pracujesz nad swoimi reklamami, a teoria to tylko mały wstęp.

Aktualnie warsztaty nie odbywają się w formie stacjonarnej.

Jeśli interesuje Cię szkolenie online w formie spotkania 1:1, to zadzwoń lub napisz do mnie.

Warsztaty z reklamy w mediach społecznościowych

Co udało mi się osiągnąć dzięki działaniom reklamowym w 2019 roku

- 17-krotny zwrot z inwestycji w reklamę na FB

- ponad 40 podpisanych umów z klientami

- 501 zapytań przez www

- 402 unikalne kontakty na FB

Najważniejsze rzeczy, których nauczysz się na warsztatach

  • Nauczysz się tworzyć reklamy, dzięki którym tanio dotrzesz do potencjalnej grupy odbiorców
  • Nauczysz się obniżać koszty reklamy, która kieruje odbiorców na Twoją stronę
  • Nauczysz się tworzyć reklamy, które generują zapytania
  • Nauczysz się jak korzystać z remarketingu i kierować reklamy do tych odbiorców, którzy byli na Twojej stronie www, profilu na IG i FB

Plan warsztatów

Facebook & Instagram Ads

  • Jak działa reklama na Facebooku i Instagramie

    Niezależnie od branży, ważne jest to aby zrozumieć mechanizm działania reklam na Facebooku i Instagramie. To pozwala tworzyć skuteczniejsze i tańsze reklamy.

  • Który cel reklamowy wybrać w trakcie tworzenia reklamy na Facebooku

    Menedżer reklam zawiera wiele opcji, ale nie wszystkie są równie skuteczne w branży ślubnej. Działania należy także dostosować do grupy odbiorców i budżetu. Dużo czasu poświęcimy celom “aktywność, ruch i wiadomość”.

  • Do kogo kierować reklamy (tworzenie grup docelowych)

    Właściwie dobrana grupa docelowa, to jedna ze składowych udanej kampanii reklamowej.

  • Jak stworzyć atrakcyjną kreację reklamową

    To co wyświetlamy naszym potencjalnym klientom jest bardzo ważne. Od tego zależy czy ktoś wyświetli treść naszej oferty i czy napisze do nas w sprawie współpracy.

  • Remarketing (Pixel Facebooka oraz grupy niestandardowe)

    Do kogo możemy ponownie kierować reklamy i dlaczego warto to robić.

  • Strategie reklamowe

    Jak opracować własną strategię reklamową opartą o docieranie do nowych klientów oraz remarketing.

  • Po wstępie teoretycznym zabierzemy się za tworzenie kampanii reklamowych i temu poświęcimy najwięcej czasu

    Każdy z uczestników uruchomi kampanię reklamową z wykorzystaniem opcji dopasowanych do zasobów, którymi dysponuje.

Dodatkowo

  • Poświęcimy kilka chwil stronom www i optymalizacji pod kątem pozyskiwania zapytań

  • Przyjrzymy się e-mail marketingowi (nie mówię tu o nachalnym wysyłaniu setek maili, a o systematycznym dostarczaniu wartościowych informacji). U mnie funkcjonuje to jako narzędzie wspierające kontakt z klientem.